poniedziałek, 7 czerwca 2010

Od Alexandry

Ha! Nie spodziewaliście się że tu zajrzę! A jednak. Mam wam troszkę spraw do przekazania, a więc przejdę do  konkretów. Cóż, chyba również będę zmuszona podjąć się tej decyzji co Julia, czyli opowiadania będą długie, ale w najwyżej 3 częściach, choć może zdarzyć się tak, że opowiadanie będę kontynuowała, ale pod innym tytułem. Po drugie, Alexandra to mój nick, lecz jak jak już wiecie mam na imię Ola i tak również można się do mnie zwracać, Alex, Al oraz Olka również toleruję. Mówcie jak chcecie. Trzecia sprawa - Nie zdziwcie się, jak będę używała zwrotów wulgarnych/podwórkowych/zboczonych. Po prostu w niektórych momentach trzeba tego użyć. Jak już Julka powiedziała opowiadań w lipcu NIE BĘDZIE. A to dlatego że będziemy grzać dupy nad morzem, na koloniach. Niechorze - jak coś ;> Ostatnie dwie rzeczy - poprzednich opowiadań kontynuować nie będę, oraz wszelkie kontakty ze mną to na GG: 4253868 lub e-mail: zlamodelka@o2.pl
To tyle. A tym czasem zabieram się do pisania zupełnie nowego opowiadania.


Ola

1 komentarz:

  1. Grace Salvatore jest córką Damona. Jedyna zasada jakiej miała przestrzegać - NIE spotykać się z Kol'em Mikaelson'em. Dziewczyna robi zupełnie na odwrót i wkrótce będzie ją to dużo kosztować.
    http://thevampires-kol.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

 
Copyright MOJE OPOWIADANIA 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .
This template is brought to you by : allblogtools.com | Blogger Templates